2010. július 12., hétfő

a behódolás jegyzőkönyve

valóban meg tudom tenni?
Lett szép szórólapom, szép honlapom, tetszik pár embernek, végigjártam a temetőket a 10 % miatt, és egy nő miatt nem kapok munkát?
Most már tudom, hogy az énekegyüttesnek is ezért nincs munkája.
Mégsem áll senki mellém.
Mindenki elfogadja hogy élet és halál ura egy nő, aki letagadja, ha valaki munkát akar adni, hazudik, csakhogy hatalmat gyakorolhasson.
Gondolkoztam, csináltam-e én ezt valaha, talán valami karmikus dolog lenne, hogy el kell szenvednem?
Amikor a biztosítónál dolgoztam és időpontokat csináltam, akkor adtunk dugi időpontot, de csak annak, aki kötött, amiből pénzünk volt.
Most le kell fizetnem őt is???????
Vagy térdepeljek le előtte, hogy bocsásson meg a semmiért?
Amikor Ő az, aki olyat tesz, amit nem szabad: visszaél a hatalmával?
Én kérjek bocsánatot, alázkodjak megboruljak térdre, csak mert mindenki ezt teszi??????

Nincsenek megjegyzések: