2018. március 30., péntek

Watsu

Már régen el szerettem volna menni kipróbálni, önmunkás társaim szerinti csodás élményt. Gödön volt hozzá szerencsém, és tényleg szuper volt. Vezetett lazítással kezdődött, majd szépen lassan fokozatosan nyertem bizalmat a gyengéd irányításban. Éreztem, hogy kettészakadok, amiről később kiderült hogy az osztódás, természetes folyamat Éreztem magam a világűrben lebegve, vörös vízben magam körül, miről kiderült hogy vér, és a levágott angyalszárnyam miatt van ott.. Volt víz alá merülés is, és érdekes volt megtapasztalni, hogy feljöhettem, ha úgy éreztem, nem jó, olyan voltam akkor int valami királynő, aki átveszi az irányítást, és éreztem hogy meg vagyok tisztelve. egyetlen egy volt rossz, amikor jobb oldalról voltam irányítva, azt ráncigálásnak értem meg férfi vonal részéről, a bal oldalt ugyanaz pedig anyai, női oldal, hogy segítségemre van szüksége, egyfajta rám utaltságot éreztem, ami jó is volt, és rossz is volt egyben. Víz alatt is voltam, imádtam, bár nem volt meg a teljes biztonságérzetem az elején, de fokozatosan beleengedtem magam a helyzetbe. Mindenkinek ajánlom. Név és teló nálam.

Nincsenek megjegyzések: