2018. június 2., szombat

markáns.....

Ő:köszönöm . Én:Mit köszönsz kedves? . Ő:mindent a bizalmad a figyelmed így hirtelen . É:Tunder vagy James. Vigyázz Magadra! . Ő:majd te vigyázz rám, amikor ... . Én:T e vigyázz rám, Te férfi Közben találtam egy Bondot. Érden el és bonyolult kapcsolatban.. . Ő:Remek Meg is van a 2 pasid? . Én :Nem beszéltem vele . Ő:Bakancslista . Én:Meg egy sincs.. . Ő: Szóval én sem . Én:Meg nem láttuk egymast. Addig hogy? . ŐBizalom legyen Tiszteljük egymást Hogy, de mit is? . ÉN:Addig hogy mondhatnam hogy van valaki ha még nem is találkoztunk? . Ő:Bakancslista . ÉN:Nem holnap halok meg, remélem . Ő:Remélem De hátha bejönne . ÉN: Ki? Illetve. Mi? Ő: Bakancslista ÉN:Nézd ez annyira nem fontos nekem, Nem ez a lenyeg. . Ő:Sejtettem De sosem tudhatod. ÉN: Ismerkedjünk. Aztan meglatjuk. Ő:Mármint? Eddig is azt tettük . Én:Leragadtunk egy kis szegmensenel a dolognak . Ő:Éspedig? . ÉN: Nem tudom h mit csinálsz, pl Rólam bezzeg mindent tudsz . Ő:Az olyan fontos? Miért? Nem értem Irtam Nem kértem, te adtad meg Nekem nincs web oldalam Se más . ÉN:Jó érvek. Szóval marad a titkolodzas . Ő:Nem érv, tény Nem weboldalt kérdeztem. Próbálok kommunikalni . Ő:Nem igazán fontos a munka Mert én nem Értem El is köszönhetünk Nem erőszak Jönnek utánam is Hidd el . ÉN:? Ez hogy lett ebből? Ő:Ha nem tetszik Szerinted én nem kommunikálok . ÉN:Ezt hol mondtam? . Ő:Sőt leragadtam . ÉN:Leragadtunk a szex temanal . Ő:Sajnálom . Én:Nekem ez sok volt . De ha ez Neked probléma... . Ő:A kutyák nem érdekelnek Sok. Értem . ÉN:Sajnos irogatva elcsusznak a dolgok . Ő:Ez van . Én: Én érzem magam unalmasnak . Ő:Itt kell megoldani Nem mondtam ilyet Ha menni akarsz menj . ÉN: Így erzem . Ő: Értem. Erre mondtam jönnek utánam is . ÉN: Te akarsz menni.Nem én. Én szeretnélek megismerni De nem adsz semmit Magadbol . Ő:Ennyitől még nem megyek el . ÉN: Megfoghatatlan vagy . Ő:Értem.Sajnálom . ÉN:Úgy gondolom h Neked van sok más nálam érdekesebb, Én egyedül vagyok regota . Ő: Te ismersz . ÉN: Nem könnyen engedek magamhoz közel embereket . Ő: Te tudod nekem ki van Értem . ÉN: De ha ez nem kell menj . Ő: Ne támadj Nem bölcs dolog Te dolgod Merev vagy Sértődés van És támadás Nem szeretem Elűz . ÉN: Nem támadok. Úgy érzem dobni akarsz, csak mert érdekel hogy mit csinálsz. Ha nem a Te szabalyaid szerint vannak a dolgok akkor el is tünhetek. . Ő:Dobni? . ÉN:Te írtad: El is köszönhetünk . Ő: Miket mondasz El is fogunk . ÉN: Jó akkor szia Ő: Max 5 mondat Sértve vagy Ezért letiltalak Szóltam Nem adtam rá okot Szia

Nincsenek megjegyzések: