2010. május 15., szombat

Tapasztalások

Voltál már úgy, hogyha valami rossz ért, bizonyos szempontból átjárt egy bizsergető izgalom érzés?

Én voltam!Lehet, hogy rosszul vagyok bekötve, de valahogy átéreztem, mi az, hogy tapasztalni jöttünk ide!
Hogy az egész élethez képest milyen kevés az, amit most ki kell bírnom, és mennyire nem számítanak bizonyos dolgok.
Azt hiszem, ez is a tudatosodás egy lépcsőfoka.
Szavakkal képtelenség helyesen megfogalmazni, amit ez az áramlás, érzet-sokaság okoz, azt az örömet, amit átél az ember nap mint nap ebben az Új energiában!
Hihetetlen, amilyen gyorsan működik, és könnyen kezelhető.
Csak léleKezni kell, és abbahagyja az elme a maga kis hülye játékát.
Régen volt szinkronicitás, most folyamatos FLOW van!
Eszméletlen, milyen hatással bír, ha az ember elkezdi használni...csak merni kell elengedni a partot, és szabadon úszni....engedd csak el azt a régi korhadt gerendát, és áramolj......
Vagyok, aki Vagyok.....

Nincsenek megjegyzések: