2010. május 13., csütörtök

Vállalkozói létem kezdete

Jelentem, 2010 05 10-től vállalkozó vagyok.
Hogy mi lesz velem, fogalmam sincs.
Van bennem félsz, de ha a fene fenét eszik is, nekem így kell élnem, saját nevem alatt dolgozva, nem másokra támaszkodva, ez az utam!
Ahogyan a tudatosodás elkezdődött, úgy csúcsosodik ki az a folyamat-Ide vezetett, ezt el kell fogadnom.
ahogy kihívásaim tapasztalatokká fejlődnek, egyre tágabb a tér bennem...minden elengedéssel nő a tér.

Rájöttem, mi lehet az, hogy az egót igába hajtani.
az ego nem rossz, csak arra menjen, amerre mi is megyünk!
De ehhez el kell hallgattatni a karattyolását.
Pl, nekem sokat mondta, szokjak le, meg úgysem tudok.
Kifogtam a szelet a vitorlájából, és leszoktam-.
Elhatároztam, és kész-ezzel kapcsolatban már nem cseszeget.
Neerával lefogytam.
A súlyommal sem cseszegethet.
Látja, hogy nem tud rajtam kifogni, és hagyja, hogy erősödjek, kicsi gonosz manó lénye eltűnik, feloszlik a Semmiben.
Mert eggyé válik a kettő én: a drukker és az ellendrukker.
Eggyé válok legtisztább esszenciámmal.
És rájövök, mi is vagyok igazándiból!
Valaki, aki tapasztalni akar, mert csak itt tud felemelkedni.
Ahol vannak szintek.
Ahol csak a z abszolút jó van, nincs ellenpont, nem lehet felemelkedni.
Ezért vagyok a földön, hogy felemelkedjek belőle.
Hogy kipróbáljam, mennyit bírok.
Hogy színészkedjek, hogy fürödjek a napfényben, és a dicsőségben.
Ha hiszed, ha nem, Te is ezért jöttél!:)

Nincsenek megjegyzések: