2010. június 24., csütörtök

próbák

Itt van ez az öröklött adótartozás. Hurrá, meg minden.
Nem esik jól, mert valahol nem ezt vártam az apámtól, hogy m,ég halottaiban is rámverte a dolgokat, vállalkozóvá válásom örömére...
Az, hogy az embert jól átverte, rászedte az apja élettársa, az is kitűnő tapasztalat.
Ilyeneket választok magamnak....
De, nem hozom be az áldozati energiát!

Biztos azért kell ilyeneket tapasztaljak, hogy a családoknak empata lehessek.

Aztán itt van ez a 90 napos diéta, ami nem igazán válik be nálam...csak küszködök vele, a fehérjenap kipattogzik az arcomon, mivel húst se eszem, ugyebár, marad a tejtermék, ami kiüt, és fingóssá tesz....jah, szélgörcs , annyira nem vicces, majdnem megszülök néha tőle....

aztán itt van ez az egy hónapja jelentkezett térdfájás, hogy alig bírok elindulni, ha felállok.
Ennek is meg lehet a maga oka.
A múltra való koncentrálás, és a félelem a jövő felé...
Aztán ez a film, amit tegnap láttam, rávilágított arra, mennyire prűd és szexellenes lettem én valójában, és mennyire nem tudom élvezni az életet.
Megkeményedtem, vagy mi.

Vannak gondolkodni valók, rendesen!


Nincsenek megjegyzések: