2010. június 6., vasárnap

Reiki I

Megcsináltam!
Igen érdekes volt így, hogy már annyi mindent tudok a spiritualitásról, hogy néha úgy éreztem magam mint a németórán, amikor haladóként újra kezdtem.

Főként, hogy itt az új energia, a csakrarendszer is már a múlté.
Érdekes, hogy mennyire nem érdekel, hogy tudják-e mások, hogy énekelek is, a legfontosabb még mindig csak az h polgári búcsúztató vagyok, hiszen annyira örülök neki!
Mondta az István, hogy ne aggodalmaskodjak, mert azzal mozdítom hátra az eseményeket, és merjem elhinni, hogy ez velem megtörténhet, igen, én lehetek az, aki leszek!
Higgyem el hogy az vagyok, aki vagyok!
A felelősségvállalás, ugye, megint, pedig arra mindig annyira rárinyáltam....
Nem félhetek, hiszen nincsen mitől félnem.
Nem leszek éhkoppon.....
Talán jobban vagyok, bár néha fojtogat a sírás.....

Nincsenek megjegyzések: